Beabest – Zaczęło się!

Dziś oficjalnie  rozpoczął  się konkurs „Daj się poznać!”, więc nie pozostaje mi nic innego jak odpalenie Unity, VS oraz Blendera i rozpoczęcie prac nad Beabest!

Ale najpierw o mnie słów kilka, przecież o to chodzi w tym konkursie, nie? 😀

Nazywam się Zdzisław Goik i uczęszczam do technikum informatycznego. Mam prawie 17 lat. Moja pasja to Gamedev i programowanie, w ogóle całe IT. Ale nie tylko, mam jeszcze mnóstwo innych zainteresowań jak na przykład pisanie czy astronomia, lecz w tych dziedzinach nie czynię zbyt ogromnych postępów. Może gdy się przełamie to zacznę coś pisać i publikować w czasie gdy akurat nie mam siły na pisanie kodu, popijanie czarnej, aromatycznej, boskiej kawusi.

Co do samego projektu : W zamyśle ma to być gra skierowana dla każdego, w sensie. Powinna pójść nawet na słabszych maszynach. Co jest moim zdaniem jej dodatkowym i pewnie głównym atutem, to fakt iż będzie wspierać VR. Nie masz HTC Vive lub Oculus Rift?

Nie przejmuj się, wystarczy Google Cardboard (taki lepszy ) oraz aplikacja „Trinus VR”. A nawet jeśli nie chcesz grać na vr to i tak w nią zagrasz, bo nie mam zamiaru wyrzucać tej opcji.

Ktoś może spytać, a na czy, będzie polegać? No cóż, jesteś sobie „hopkiem”, chodzisz na arenę kiedy tylko chcesz (w nocy ją zamykają, wredni no!). Tam pokonujesz fale stworów, dzięki czemu zdobywasz Exp (standard!) i złoto (tego się nie spodziewałeś! Prawda?… Kurde 😦 )

W zamian za to możesz kupić lepsze wyposażenie, to generalnie wszystko. Zobaczę czy wpadnę na jeszcze jakiejś „ficzersy” w trakcie pisania jej kodu :D.

A tym czasem, chcę życzyć wszystkim powodzenia i byście się dobrze bawili przy swoich projektach ! 🙂

DSP2016 logo RGB color-1.png

6 uwag do wpisu “Beabest – Zaczęło się!

Skomentuj

