More Polygons! Czyli Koder w grafice

Ktoś mądry kiedyś powiedział, że nie należy ograniczać swoich horyzontów tylko je rozszerzać. Dokładnie to samo ja dziś zrobiłem i jestem z siebie jak i efektów tej decyzji; dumny! 😀

Ten kto powiedział, że ja nie dam rady zrobić ładnej grafiki low poly, niech podniesie rękę!

Ty? Tak ty! Do ciebie mówię!

Wiesz co? Po części miałeś rację 😀 Ale tylko po części , bo Blender mnie polubił i wyniki mojej 5h pracy, przekroczyły moje oczekiwania !

Czego nie mogę powiedzieć o GitHubie, który postanowił zjeść jeden z moich modeli, a dokładniej główną…. Dowiecie się kiedy indziej :p

Tak czy siak, nie wiem czemu mi to zjadł. Czyżby te wczorajsze kanapki co mu dałem, faktycznie były nie świeże? A tam, przynajmniej mi z głodu nie umrze, nie? 😀

Ale nie trzymam was dłużej w napięciu i o to efekty mojej pięciogodzinnej pracy 🙂

Wiem, że nie są jakieś mega super, ale to kwestia dopracowania i ich rozmieszczenia, jutro to zrobię, a tym czasem traćcie wzrok od jakości tych screenów! (Tak, to miało być śmieszne, ale co tam :p) 😀

 

Zapraszam do dawania wskazówek, pomysłów, krytyki (lubię hejt i chińskie zupki), oraz oczywiście komentowania

2 uwagi do wpisu “More Polygons! Czyli Koder w grafice

    1. Zrobiłem już coś wiecej, lecz to ciągle za mało by wam pokazać, poczekajcie do jutra. Bo jutro będę miał już prawie cały level design na tą wyspę oraz kilka pobocznych 😀

      Lubię to

Skomentuj

