Design, kod i kawa!

Wiem wiem, od dłuższego czasu niczego nie publikowałem, za co przepraszam tych, co jeszcze nie zrezygnowali z czytania tego bloga oraz nie postawili krzyżyka na mym projekcie!

On, o dziwo ma się prawie bardzo dobrze! 😀

Otóż, przez te kilka dni, spędzonych przy ogromnym kubku kawy, odpalonym Google Grafika z frazą „low poly nature (na czymś trzeba się wzorować, nie? :D)” oraz ciekawymi artykułami na reddicie. Powoli powstawał level design. Zresztą, nadal mu brakuje dużo by można było o nim powiedzieć „fajny”, ale jest coraz to lepiej ! 😀

Nie lubię zbyt długich opisów (bo palce bolą od pisania, a oczy od czytania :p), więc od razu przejdę do konkretów :

screen.png

tarcza.png

design

Pierwsze co rzuca się wszystkim w oczy jest to ciemne coś co zasłania znaczną część obrazu. Otóż jest to tarcza, której mechanizm jest prawie gotowy (działa zasłanianie się, lecz nie ma kto jeszcze nas bić). Oprócz tego mam już całkiem ładny, statyczny mieczyk, które jeszcze nie ma żadnego skryptu na sobie, ale to kwestia czasu. Gdy ogarnę lepiej DOTween to zrobię animacje dla niego!

Dla ciekawskich, sama tarcza wygląda tak :

shield

Uprzedzam pytanie, tak, będzie można ją gdzieś w domkach zobaczyć (Gdy tylko uda mi się je ogarnąć :D) oraz tak, jest ona startowa!

Dla ciekawskich programistów zamieszczam kod działania mechanizmu tarczy :

skrypt.PNG

Tak więc, co wy sądzicie o postępach? Co byście tutaj zmienili/ dodali / usunęli? 🙂

Advertisements

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s