Usprawnień ciąg dalszy!

Wczoraj pojawił się wpis, w którym prezentowałem wam, moim zdaniem, ładnie wyglądający system tarczy. Mogłem się nią zasłaniać i odkładać. Teraz jednak nadszedł ciąg dalszy usprawnień.

Tak w totalnym skrócie „Co nowego?”:

–  Więcej designu, ładnego low poly designu 😀

– Usprawniony system tarcz!

-System dnia i nocy, wraz księżycem, chmurami i gwiazdami!

– Automatyczne latarnie!

– Progres w drodze do zrobienia ekwipunku.

– Pomysł na arenę!

Ok, to na tyle. Teraz czas to rozpisać 😀

Zacznę od systemu dnia i nocy:nocdzien

Jak widać, w nocy, niebo robi się czarne. Świecą się także wszystkie możliwe latarnie na mapie. By tego dokonać, zrobiłem bardzo proty i przyjemny skrypcik, który wykorzystuje moje kochane tablice 😀

Dodatkowo, pojawiły się też latające wyspy, które to powoli opuszczają się i wznoszą. Bo to proste i efektowne :p

No i jak już zauważyliście, stworzyłem masę kwiatków, które moim zdaniem są ładne. Nie wiem jak waszym 🙂

Co do systemu tarcz, usprawnienie to dotyczy nie samego działania tarczy, bo one jest całkiem dobre, a jej położenia względem gracza. Teraz nie zasłania ona pół ekranu, a jedynie niewielką część. Jeśli ktoś bardzo chce, to może tą tarcze dezaktywować.

EQ

Poczyniłem też pierwsze kroki w kierunku stworzenia fajnie i efektownie się prezentującego ekwipunku. Wedle zamysłu, to z tego inicjatora (ta brzydka, kańciasta, kostka), ma wysunąć się holograficzne EQ. Prawda, że fajne? 😀

desing

Poza tym, to zmienił się znacząco level design. Idealnie ukazuje to chyba ten widok z lotu ptaka. Dodałem więcej drzew, trawy, oraz te cudnie wyglądające kwiatki. Tam gdzie jest to kompletnie puste pole, tam będzie postawiona studnia. Tak dla efektu! 😀

Poza tym, to Bardzo mocno pooptymalizowałem grę i teraz na mojej średnio mocnej maszynie, wyciągam około 200 FPS. Przydałby się ktoś z słabą maszyną do testów… Ktoś chętny ? :p

Co o tych postępach sądzicie? Coś zmienić, usunąć, dodać? Zapraszam do komentowania ! 🙂

3 uwagi do wpisu “Usprawnień ciąg dalszy!

Skomentuj

