Czas na GUI!

Od ostatniego wpisu minęło już trochę czasu, w samym projekcie zmieniło się dużo! Ba, prawie wszystko! 😀

Co dodałem / Zmieniłem :

  • Zmieniłem trawę, na bardziej klimatyczną
  • Dodałem portal na arenę, o której więcej jutro 😀
  • Poharatałem wyspę (Jest ładniejsza, no co? :p)
  •  Dodałem Prototyp UI, który działa!

Tak, teraz, by nie zanudzać was tekstem od razu wstawię screeny :

Tak więc, jak widać, trawa jest teraz bardziej low poly i ciemniejsza, co moim zdaniem bardziej tam pasuje niż poprzednie patyczaki. Idealnie się komponuje z moimi sosnami jak i kwiatkami, które zrobiłem na spontanie 😀

Sama wyspa przeszła lekki remont, teraz jest jeszcze bardziej low poly. Dodałem jej kilka wzniesień, jak kilka osób mi radziło.

Zaczynam też powoli brać się za arenę, jutro dostaniecie więcej informacji. Ba, prawie cały wpis jej poświęcę! 😀

Tym czasem, daje wam screeny portalu, jak on się prezentuje na scenie, oraz jak w nocy. Jeśli ktoś lubi ten efekt, to chyba będzie zadowolony, że tam już zawsze (przy portalu) będzie tak dziwnie ciemno? 😀 Nie no, nie aż tak, dodam też kilka klimatycznych pochodni, lecz główny aspekt portalu, czyli ta czerwona poświata. Pozostanie!

Poza tym, widzicie w pełni funkcjonalny pasek życia. Będę go jeszcze upiększał, na razie pokazuje on główny zamysł, oraz to, że działa! Jak działa? Otóż, gdy my dostaniemy obrażenia, zielony pasek się zredukuje, wraz z nim, redukcji ulegną nasze punkty zdrowia (te fikuśne coś, na czym pisze 100/100, gdy życie się zmniejszy to będzie pisało np 90 /100). Muszę jeszcze dopracować  kilka rzeczy w samym UI oraz zrobić to Pause Menu z kilkoma opcjami. Później mnie czeka zrobienie Main Menu, systemu zapisu, sklepów, ekwipunku, przeciwników i tak dalej i tak dalej…. Nuda! :v Ciekawe to będzie od strony kodu!

Tak w sumie, czytając moje wpisy można dojść do wniosku, że ja nie mam problemów, prawda? No cóż, tak nie jest. Właśnie teraz, Github i Source tree odmówiły mi posłuszeństwa, więc commita jeszcze dość długo nie będzie. Mam też problem z zrobieniem animacji oraz budynków.

To by było na tyle, ja wam życzę dobrej nocy i muszę spytać. Co sądzicie? 😀

 

 

 

3 uwagi do wpisu “Czas na GUI!

Skomentuj

