Arena – Czyli rąbek tajemnicy uchylić już czas…

Nie radzę czytać tego wpisu tym co oczekiwali, że nagle moja arena będzie wyglądać równie cudownie jak wyspa startowa. No cóż, tak NA RAZIE nie jest :/ Ale obiecuję, że będzie. Cóż, poprzez drobne problemy z gitem jak i nauką, musiałem ograniczyć czas spędzony daj robieniem designu dla niej. Od razu mówię, że to nie jest efekt, który chcę osiągnąć.

Tymczasowo arena wygląda tak :

arena1arena2arena3arena4

Jak mówiłem, jeszcze nie wygląda to najlepiej, lecz zgodnie z moimi obietnicami, takie będzie 😀

Muszę znaleźć jakiś sposób by zoptymalizować tą mgłę, bo na moim sprzęcie zjada AŻ 10 fps. To dużo, bardzo dużo. Biorą pod uwagę Ocullusion culling i system LOD (On dopiero będzie implementowany), to ta mgła zjada bardzo dużo.

Poza tym, IMO nadaje niepowtarzalnego klimatu areny. Myślę nad zmianą oświetlenia na bardziej czerwone oraz dodania jakichś szkieletów, ewentualnie sterczących z pasku pali.

Co wy na to? Każdy pomysł od was przyjmuję i staram się realizować. Bo to nie jest gra dla mnie, to gra dla was i to ma się wam podobać, nie mi 🙂

Skomentuj

