Zgodnie z obietnicą!

Wczoraj obiecałem, że dzisiejszy wpis w całości poświęcę level designie, dalszemu rozwojowi Beabest i takim tam duperelom.

Niestety, tak się jednak nie stanie. Otóż wprowadziłem pewne drobne ulepszenie do systemu łóżek, którym chcę się z wami podzielić!

Mam tylko nadzieję, że mój głos was nie odstraszył i nadal to czytacie 🙂

To by było na tyle z systemem łóżek, jego kod prezentuje się następująco : http://pastebin.com/wcBTxk9k

Poza tym, rozwiązałem tego buga związanego z systemem HP. Niestety, pojawiły się dwa kolejne, które już prawie naprawiłem.

Czas na gwóźdź programu!

 AND HIS NAME IS DESIGN!

Pierwszą zmianą są wrota do portalu. One, tak jak chciałem, weszły pod kontrolę magii mojego kodu i automatycznie otwierają się o odpowiedniej godzinie. Oraz zamykają również o odpowiedniej godzinie!

wrota

Dodatkowo, na powyższym, niechlubnym filmiku zobaczyliście część wnętrza mojej karczmy. Czas pokazać jej całość. Więc bez zbędnego ględzenia łapcie jeszcze gorące screeny!

wnetrzewnetrze2

wnetrze3

wnetrze4

wnetrze5

Uff, dość dużo ich co nie? No, nic na to nie poradzę :p

Sam lubię widzieć wszystko z każdej możliwej strony, więc staram się i wam zapewnić podobną możliwość.

Tak więc, co sądzicie? Lub lepiej, co sądzicie o nowej formie pokazywania wam zmian, w formie filmu? Wolicie go z głosem czy bez? A może lepiej pozostać przy screenach? 🙂

Jedna uwaga do wpisu “Zgodnie z obietnicą!

Skomentuj

