Bugi, bugi i po bugach!

Jak pamiętacie, w przedostatnim wpisie opisałem kilka wrednych bugów, które dotknęły Beabest. Cóż, wkurzały mnie one tak bardzo, że już dwa dni później ich nie było.

To mi się nie chciała zmienna przenieść, a tu skrypt zgłupiał, a tu ten tag nie pasuje, itd itp.

Zaparzyłem więc sobie pysznej aromatycznej kawki, bo rano nie miałem, przywdziałem mój hełm smoczego dziecięcia i wyposażyłem się w mój miecz gromiący wszystko co stanie na drodze jego klawiszy – moją kochaną klawiaturę!

Rozpocząłem więc poszukiwania, po dwóch dniach rwania sobie włosów z głowy, wszystko, a przynajmniej tak  mi się zdawało, było gotowe!

Coś jednak szepnęło mi do ucha „gdzie debilu masz dev build?!”, postanowiłem posłuchać tego przemiłego głosu i zrobić go. I bardzo dobrze na tym wyszedłem, otóż swoje rogi pokazały kolejne błędy logiczne, tym razem w GUI. Tak  o to, pasek z hp, magicznie lądował na środku ekranu. Jednakże i z tym sobie poradziłem, a o to efekt! : Desktop_2016 (1).gif

Teraz efekt fade zajmuje cały ekran, niezależnie od rozdzielczość, tak samo z paskiem HP! Teleport teleportuje nas tam gdzie powinien bez zająknięcia, Jedyny problem to ta zbyt ciemna scena z wyspą na samym początku, lecz ten problem występuje tylko wewnątrz Unity,

Jak zapewne zauważyliście, jest znacznie więcej fps na wszelkich scenach. To zasługa kolejnej fali optymalizacji!

Jest też drobny, cieszący oko dodatek przy łóżkach, otóż : Przycisk E również na efekt fade co nawet fajnie wygląda!

Tak to na tyle z bugów, jutro zrobię w końcu main i pause menu po czym daję testowego builda dla szerszej publiczności 🙂

Tym czasem, co sądzicie o postępach? Zapraszam do komentowania!

Skomentuj

