Czas na Main Menu!

Jak wczoraj mówiłem, dziś pokażę wam prototypowy wygląd main menu wedle mojego zamysłu. Muszę przyznać, iż wyszedł on znacznie lepiej niż oczekiwałem ale to oceńcie sami!

Desktop_2016 (3).gifDesktop_2016 (2).gif

Jak widzicie, działają mi wszystkie przyciski, samo menu się skaluje odpowiednio do rozdzielczości, nie zwracajcie uwagi na konsolę błędów wypluwającą lawinę czerwonego tekstu, zapewniam, że te errory nie wpływają na rozgrywkę!

Jak sami widzicie, nasza kamera orbituje wokół głównej wyspy, bardzo prosty do zrobienia bajer w unity, a daje tyle frajdy!

Poza tym, mam już prototyp pause menu lecz on jeszcze nie działa więc nie mam po co go pokazywać, nawet tutaj mam pewien łatwy do zauważenia błąd! Ehm, symetria przycisków!

Powoli też zbliżam się do ukończenia melee systemu, na razie jest on zbugowany i nie działa tak jak powinien :/

To by było na tyle w krótkim wpisie, jak mówiłem, muszę jeszcze te menu troszkę doszlifować jak i dodać jakieś opcje do opcji :p Spodziewajcie się w następnym wpisie kolejnego kroku milowego!

Tymczasem do zobaczenia!

Jedna uwaga do wpisu “Czas na Main Menu!

Skomentuj

