Więcej „dizajnu”!

Jak dobrze pamiętacie, tydzień temu obiecałem, że w następnym wpisie pokaże wam krok milowy dla mnie i dla Beabest. Niestety, to jeszcze nie ten wpis gdyż ten krok milowy wymaga drobnego dopracowania szczegółów bym się go nie wstydził! Ale zdradzę wam odrobinę tej pysznej tajemnicy!

Słowo klucz : broń!

Ale co dziś? Dziś chce wam pokazać kilka drobnych, lecz kluczowych dla projektu zmian!

Pierwszą z nich jest zmiana zamysłu zapisu stanu naszej gry. Z czego to wynika? Rozkminy pod prysznicem no i własne doświadczenie z grami! 😀 Wcześniej miał działać na zasadzie łóżko == zapis gry, teraz będzie to na zasadzie łóżko == zapis gry oraz… skrzynia == zapis gry! Nie pytajcie skąd pomysł ze skrzynią…

Dla tego celu zacząłem bliżej przyglądać się serializacji i myślę, że już w tym tygodniu tego dokonam! Ale wracając do sedna pomysłu… Specjalnie dla tego celu przygotowałem model skrzynki, przy okazji ogarnąłem, jak się animuje za pomocą kości! Fakt faktem, nie sam z siebie. Byłem zmuszony skorzystać z tego mega tutoriala: https://www.youtube.com/watch?v=OKfGY5F1Bew

Swoją drogą, jego modele jak i tutoriale są cudowne!

alchemik

postanowiłem użyć tych skrzynek także jako element wystroju! Co ciekawe, one tam pasują! Jak też widzicie, chatka alchemika jest prawie gotowa, mam już nawet półki na jego wywary!

alchemikchata

Tak się prezentuje z zewnątrz, jeszcze nie naniosłem wszystkich kolorów bo sam nie wiem w jakie dać, może wy macie jakieś pomysły?

rekazmieczem

Ostatnią zmianą w wyglądzie jest zmiana umiejscowienia naszej ręki, teraz jest ona troszkę wyżej! Brakuje jej jeszcze kości, ale to już jutro dodam. Dodatkowo obniżyłem tarcze by miecz o nią nie zahaczał.

 

To by było na tyle w dzisiejszym wpisie, jutro zaś trochę moich przemyśleń jak i obiecany krok milowi doczeka się oficjalnej premiery!

Skomentuj

