System walki…A raczej jego zalążek!

Wczoraj mówiłem, że już dziś zaprezentuję mój malutki krok milowy w tworzeniu Beabest!

Krokiem tym jest system, a raczej jego zalążek, melee! nie chcę przynudzać i od razu go pokażę!

Poza tym, wziąłem się za dopracowywanie szczegółów i smaczków w designie, tak oto mogę wam z czystym sumieniem zaprezentować… półkę z fiolkami!

chatkav2

Teraz znajduje się na niej kilka fiolek, same fiolki będą jeszcze w jego chatce bardziej porozrzucane, toż to bałaganiarz przecie! 😀

Tak więc, czas na mojego dość duże przemyślenia. Od jakiegoś czasu noszę się z pomysłem czy nie udostępnić moich modeli za darmo na assets store? Sam wiem jak trudno o dobre i darmowe modele, moje może nie są dobre, ale będą przynajmniej darmowe! Kolejną z myśli to, to, że chcę teraz dopracować bardziej to co już mam. Zacząć oddawać Beabest w ręce testerów by był jak najlepszy! Wiem, że przez to nie wyrobię do końca trwania konkursu, ale mi na tym nie zależy. Mi zależy na tym by gra była jak najlepsza. Przecież robię to dla was, nie dla siebie.

Co sądzicie o tych pomysłach? A co o postępach? Zapraszam do komentowania! 🙂

Skomentuj

