Kolejne zmiany w wyglądzie! (znowu…)

Tak wiem, wiem i jeszcze raz wiem. Cały czas pojawiają się tylko zmiany w wyglądzie i praktycznie zero mechaniki. Wiem, mnie też to już powoli wkurza, no ale gra musi też ładnie wyglądać.

Tym razem, zmiany są na lepsze, gra wygląda już na tyle dobrze, że w końcu mogę się wziąć za wszelką mechanikę, a nie tylko za „zalążki”, ale nie przedłużając. Tak wygląda teraz :

SCREEN1

pierwsza zmiana to więcej szczegółów terenu, teraz wygląda jeszcze bardziej low poly 😀

Kolejna (tym razem już trochę mechaniki jest) to dodanie pola treningowego z manekinami :

SCREEN3

Reagują one i na kontakt z graczem i na uderzenie mieczem, tymczasowo nieskoordynowanie i nie powracają do punktu styczności, ale to tylko chwilka by to zrobić.

Za to, da się z nich wyciągną ciekawe efekty :

SCREEN2

No i jest przy tym niezła zabawa! 😀

SCREEN4

zmieniłem też całkowicie model chaty alchemika, teraz wygląda o niebo lepiej, a zastosowanie palety znacznie ułatwia mi utrzymanie spójności kolorów na moich modelach.

Dodatkowo, niektóre kwiaty i eliksiry dostały efekt neonu, przez co jeszcze większy uzyskuję „klimat fantasy”.

Mam nadzieję, że dotychczasowe zmiany się wam podobają, mam też gotowe kilka modeli wrogów wraz z ich mechaniką, ale to w następnym wpisie. 🙂

Advertisements

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s