Mechanika i pierwsi wrogowie!

W poprzednim wpisie trochę narzekałem, na to, że wiecznie robię tylko desing. Teraz zebrałem się i postanowiłem zacząć coś robić z mechaniką.

Efektem tej zabawy są prawie działające kukły, teraz obracają się na boki. Finalnie chcę by działały jak Wańka Wstańka.

Jak to wygląda, jeszcze nie pokażę, bo jak zauważyliście, jestem po formacie i nie mam jeszcze skonfigurowanego programu do nagrywania. W najbliższym czasie pokażę efekty!

Kolejną drobną nowością w grze, jest pojawienie się pierwszych, słabych przeciwników :

slime.PNG

Są nimi slimy, małe, wnerwiające, glutowate stworzonka. Ich animacje to idle, jump i land, atak będzie polegał na próbie uderzenia gracza i tym samym zatrucia go śluzem.

Niby proste, lecz nie mają jeszcze zaprogramowanej logiki, czyli jeszcze nie skaczą, nie zarażają i nie umierają.

Następną już kosmetyczną zmianą, jest dodanie rozsuwanych drzwi.

Niby banał, a cieszy oko!

drzwiW czasie tworzenia, tych dodatków, napotkałem kilka drobnych problemów, ale tym się nie martwcie 🙂

Skomentuj

