Mamy kowala!

Kojarzycie tego rosłego człeka z M1 lub M2? Tak, chodzi mi o tego, który palił wszystko gdy chcieliśmy ulepszyć dany przedmiot na poziom wyższy niż +5. Chyba każdy kto grał w Metina 2 go zna i chyba każdy też go nienawidzi!

Na szczęście, mój zgodził się pracować za najniższą krajową i niczego nie spalać jeśli tylko zrobię mu dobry domek. Czy mi się to udało, stwierdźcie sami!

screen1screen2screen3

Tylko proszę, nie myślcie, że przez ten tydzień zrobiłem tylko ten domeczek! Nie no, aż tak leniwy nie jestem! Ale wracając, udało mi się, po długiej walce, zmusić do pracy… AI! Tak, to kolejny krok milowy w rozwoju Beabest! Zaprezentuję działanie podstaw tego AI w jutrzejszym wpisie, coś czuję, że będzie długi!

 

Lecz co do samego Beabest, ciągle mam wrażenie, że czegoś w nim brakuje, coś jest nie tak. Ciągle dla mnie wygląda brzydko. Macie jakieś własne pomysły jakby go urozmaicić? 😀

Zapraszam do dyskusji!

Skomentuj

