I znowu problemy…

Tak, to już ostatni tydzień konkursu „Daj się poznać”, ja nie mam jeszcze gotowego projektu, i znowu pojawiają się problemy… Kierowniku! Jak żyć?

Przychodzę sobie dziś spokojnie ze szkoły z myślą „taaaak, to już dziś ulepszę portale i Beabest będzie wyglądał jeszcze lepiej”, tia… Gdyby tak było…

Prawda jest taka, że ledwo za odpaliłem projekt, już zauważyłem kilka niezgodności z stanem poprzednim lecz postanowiłem je zignorować. Jaki ja głupi. Rozpocząłem rutynowe testy na wypadek bugów i tu pierwsze zgrzyty. Brama nie otwiera się po opadnięciu zmroku. Dobra, szybko to naprawię. Tak też uczyniłem.

Następnie poczyniłem kroki w ulepszeniu portalu. Inspirację czerpałem z gry AER, co by się mogło nie powieść? Przecież to low poly, tu zawsze wszystko wyjdzie! No właśnie nie, portal, sam w sobie, wyszedł całkiem niezły. Postanowiłem coś do niego dorobić, coś w czym mogło być ich więcej lub chociaż jeden, ale wyglądający ładnie! Świątynia! Zrobiłem ją, wyszła gorzej od samego portalu, ba, w ogóle do niego nie pasowała.

Popatrzyłem zawiedzionym okiem na moją mapę główną i ręce mi opadły. Kurde, jakie to brzydkie, co z tego, że pomiędzy budynkami się mi udało ładnie urządzić jak poza nimi, w obrębie wyspy jest brzydko!

Jedyną słuszną opcją wydaje mi się kompletne przebudowanie wyspy, zmiana całego designu na bardziej spójny i przemyślany. Czy to cokolwiek zmienia względem aktualnego projektu? W zasadzie to nic, prace nad Beabest są kontynuowane i będą nawet po zakończeniu tego konkursu, lecz design musi i ulegnie dużym zmianom. Myśl przewodnia zostanie zachowana, jedynie, trochę przerobię ułożenie obiektów na scenach, bo mam pomysły i to dużo. Problem jest taki, że nie potrafię ich dobrze zrealizować.

Jedna uwaga do wpisu “I znowu problemy…

  1. Konkurs trwa do 31 maja więc bez spiny. Super projekt piszesz i świetny miałeś pomysł z wideo prezentacjami. Zanim bym zainstalował u siebie Unity i VS to bym chyba umarł ze starości a tak mogę zobaczyć, co się dzieje. Na pewno tu jeszcze wrócę, pozdro!

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

