Zmiany zmiany zmiany!

W ostatnim wpisie byłem dość pesymistyczny, miałem do tego kilka powodów, ale kij z nimi! Mam dla was coś, co powinno wam się spodobać! 😀

Otóż, powiedziałem wam też wtedy, że chcę zrobić redesign Beabest, tak więc spiąłem swoje cztery litery, usunąłem dotychczasowy design (budynki zostawiłem). zrobiłem wyspę całkowicie od nowa.

Tym razem mam plan, dużo fajnych pomysłów kłębi się mojej głowie, a to za sprawą jednej gry… AER.

Ale nie będę przedłużał i powiem tylko, że dotychczasowy efekt mnie zadowala, a będzie jeszcze lepszy bo mam masę pomysłów. :3

Tak więc łapcie screeny! 😀

Jak widzicie, jeszcze nie wszystko jest skończone, dużo rzeczy wymaga optymalizacji, dodania efektów cząsteczkowych, szczegółów, portali i tego typu dupereli.

Tak więc, jak wam się podoba dotychczasowy efekt? 😀

2 uwagi do wpisu “Zmiany zmiany zmiany!

Skomentuj

