Coraz lepsza grafika…

Wiem wiem wiem. Znowu post o grafice więc tym razem będzie szybko. :p

Otóż, w ostatnim wpisie pokazałem wam nową mapę i zamysł designu. Poprawiłem to.

Na reddicie spytałem o to jak polepszyć aspekt wizualny Beabest, wszyscy skłaniali się ku jednemu. Kolory.

Posiedziałem więc chwilę nad światłem, kolorami, paletami barw itd i wyszło mi coś takiego:

Uznałem to jednak za niewystarczający efekt. Oto jak Beabest prezentuje się teraz!

Do zmiany jest jeszcze niebo, pasek życia, ruchoma woda i trawa, którą muszę jeszcze dodać. Jutro wam zaprezentuję prawie finalny efekt!

Tym czasem, co sądzicie o zmiana?

2 uwagi do wpisu “Coraz lepsza grafika…

Skomentuj

