Tym razem mało zmian, lecz mamy lepszą optymalizację!

Od wczorajszego wpisu nastąpiło bardzo mało zmian. Ot, rozpocząłem prace nad świątynią, z której gracz będzie się mógł teleportować na areny. Tak, będzie ich więcej.

Dodatkowo, popracowałem nad optymalizacją.

Lecz od początku. Zalążek tej świątyni wygląda tak :

świątyniaświątynia2

Tak finalnie nie będzie ona wyglądać. To tylko zaczątek. Jeśli macie jakieś propozycje co w niej zmienić. Co umieścić to piszcie śmiało! 🙂

Wspominałem także od optymalizacji. Otóż, zaczęło mnie wnerwiać stałe 60FPS. Chcę mieć przynajmniej 120FPS. Odpaliłem więc profiler, posprawdzałem, które skrypty są najbardziej zasobożerne i z pomocą Google część z nich zoptymalizowałem.

Efekt? Z 60FPS wskoczyłem na 70FPS. Niby 10 FPS zysku to mało, lecz to jeszcze nie koniec. Mam jeszcze dużą część skryptów do optymalizacji. A tak przy okazji, mój skrypt generujący chmury, a następnie je przemieszczający, okazał się …Najmniej zasobożerny! To mnie cieszy! 😀

Co sądzicie o tym zalążku? Co zmienić, co dodać? 🙂

Skomentuj

