Zmiany, dużo zmian i optymalizacja!

W ostatnim wpisie miałem dość mało zmian. Dziś  jednak, mam dla was coś specjalnego. Kilka dni temu dostałem natchnienia. Miałem pomysł na praktycznie wszystko. dużą część z tego już zrobiłem. A o to efekty!

A więc, zrobiłem specjalną wyspę na te tą budowle z portalami, dodatkowo, zoptymalizowałem praktycznie 20 przeróżnych skryptów. Chyba spałem gdy je pisałem, lecz ostatecznie boost wydajności wyniósł 5-7 FPS, co według mnie jest nie dala wzrostem. Zrobiłem także drobny research na temat GUI VR, co z tego wynikło powiem wam jutro. Jako taki prototyp już mam. Dodatkowo rozbiłem generalną renowację main menu oraz areny. Efekty zobaczycie jutro 🙂

Ach, zapomniał bym, dobiłem do STABILNYCH 120 FPS, co to oznacza? Dla grana non-vr jest to pewność, że nie będzie brzydkiego chrupania klatek, zaś dla gracza VR jest to prawdopodobieństwo, że Beabest zadziała także i na słabszych maszynach!

 

Skomentuj

