GUI VR i lepsze drzewa!

Wiem, o trochę dziwnej porze się pojawia jeden z ostatnich wpisów, bo dziś ani nie ma soboty ani niedzieli no ale cóż. Przejdźmy do sedna sprawy.

Od kilku dni głowiłem się nad zablokowaniem pozycji ręki gracza by mógł on spokojnie obsługiwać inventory i patrzeć na statystyki. Powiecie, że to proste i macie rację. Mi coś nałożyło czapkę na oczy, że przez dłuższy czas nie wiedziałem kompletnie jak to zrobić. W końcu się udało, i choć wymaga to kilku poprawek to bazowy koncept już działa. Jak to wygląda?

Dodatkowo, unity postanowiło mi pokazać środkowy palec i popsuć wszystkie drzewa na scenie, zostałem przez to zmuszony do ich ponownego rozstawienia lecz efekt końcowy to wynagradza. Co zmieniłem?  Wspomniane już drzewa, dodałem lepsze AA, zmieniłem kolory na żywsze lecz chyba ciut za bardzo bijące w oko.

Jak wam się podobają zmiany? Zapraszam do komentowania, a ja lecę oskryptowywać interfejs! 🙂

Skomentuj

